معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر:

 با روحیه بسیجی می‌توان از پیچ‌های سخت تاریخی عبور کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اگر در دفاع مقدس روحیه بسیجی نداشتیم پیروز نمی‌شدیم و شکی نیست با روحیه بسیجی هست که می‌توان ار پیچ‌های تاریخی سخت عبور کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۱۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی امشب در گردهمایی فرهنگیان شهر بوشهر ضمن گرامی‌داشت هفته مبارک بسیج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی و با محوریت اسلام پا به عرصه ظهور گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در بین انقلاب‌های جهان بی‌نظیر بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ایران توانست مطامع کثیف و ظالمانه استکبار را به شدت متزلزل کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از پیچ تاریخی عبور کرده، ادامه داد: امروز شاهد روشنایی هر چه بیشتر انقلاب در منطقه و جهان هستیم بطوری که مرزهای ما دیگر شلمچه و سوسنگرد نیست بلکه آموزه‌ها و ارزش‌های انقلابی ما جهان را درنوردیده است.

انبارکی با تاکید بر اینکه ما در شرایط حساس و در جهاد کبیر قرار گرفته‌ایم، افزود: اگر جنگ دیروز ما نابرابر بود اما جهاد امروز ما نابرابرتر است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ با انقلاب اسلامی آشتی نخواهد و کنار نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: دغلبازی‌های آمریکا در عرصه‌ها و رمان‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی ایران و همچنین کشورهای دیگر جهان نشان می‌دهد که به قول، تعهدات و قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با تاکید بر اینکه ما با جهادی سخت‌تر، دقیق‌تر و لطیف‌تر رو به رو هستیم، گفت: اگر در دفاع مقدس روحیه بسیجی نداشتیم پیروز نمی‌شدیم و شکی نیست با روحیه بسیجی هست که می‌توان ار پیچ‌های سخت تاریخی عبور کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات